lill-lördag

Då var det lill-lördag och halva arbetsveckan har gått för många.. För mig börjar den idag lite smått med ett 3 timmars pass..
Jag hatar verkligen 3 timmars passen, det blir inget av dem. Man kommer dit och sen känns det som att man kör igen, känns som att man nästan lägger mer pengar på bensinen, än vad man tjänar .. Får kanske ta tag i det och säga till chefen, om hon är där ..
För idag har jag jobb, 11-14. Fredag 15:30-18.30, lördag 11.45-15.00 och söndag 12-15.00!
Möööögtider!!
Jag vill ha mer arbete, som resulterar i mer lön och att jag så småningom kan flytta hemifrån, vilket jag vill vill vill !

Nej nu ska vi sluta vara negativa, idag är det träning och det gillas :)
nu blir det att göra sig redo för ett mini jobbepass . Haaaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0