Jag har ju glömt berätta om den stora händ...

mms_img18246 (MMS)

Jag har ju glömt berätta om den stora händelsen i tisdags , som verkligen förgyllde hela min dag. Måns zelmerlöv var på hlms station, jag visste seriöst inte var jag skulle ta vägen. Men ett foto var jag tvungen att ha, så jag fick gå fram och fråga snällt och visst det var inga problem :) iiiih! Jag var helt till mig efter det, heheh... Idag fick jag min första sovmorgon denna veckan, enda till klockan nio, haha :p börjar på donken 11,15 och slutar 15,00. Kort pass, men det räcker för mig. Match ikväll mot höllviken, blir lång bilfärd innan match. Men så får det vaa! Taggad enda från tårna till huvudet är jag! Om jag får spela så är detta min första match denna säsongen och hur kul är inte det? Mycket kul!! Nej nu ska jag göra mig klar för jobb. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0