härliga vänner!

Då var det tisdag och idag har jag haft en underbart rolig dag med Quicke och Eurre!
Det blev en hets runda på Väla, Eurres förslag, men det gillade vi . För nya skor blev inhandlade :)
mm! jag bara gillar skogsgrööna grejer just nu! hahah ..
Har inhandlat en tröja och skor i skogsgröönt! mmm jag gillar dem!!
Idag blev det även inhandlat liten nessesär, täckstift, lypsyl, klämmor och skor!
:D Sen blev det mest mysig tacos lunch och en massa skrattande!! :D
Ni är bra!!

Igår blev det shopping i Hlm med Josse och Betty, då blev det inhandlat en del.
3 st behåar, jeans leggins, parfym, mascara, svarta tights och den skogsgrööna tröjan!
Så nu får det vara lugnt på shopping ett tag, vi får väl se hur länge det håller. HAHA! :D

Igår hände det också en del, älsklingen min körde och krockade..
Usch vad mina tårar rann när jag fick reda på det, men han är oskadd.
Lite ont här och var bara .
Men jag fick ta mig samman och tänka på annat, för fotboll stod på schemat.
Sista matchen denna säsongen i Korpen, det blev vinst med 3-0 mot maxi! :)
Skönt att avsluta bra!!

Ikväll blir det först fotbollsträning med pojkarna och efter det så ska jag hem till mitt hjärta.
Deet ska bli skönt att få träffa honom, hålla om honom och bara vaara!
Vi ska kolla in idol, för de börjar ju idag (:
Nej nu ska jag ta mig en tallrik fil med russin, sen blir det träning .
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0