förtvivlad och arg!

det finns människor som man bara skulle vilja sätta hårt mot hårt mot.
männiksor som man bara vill ska få veta sanningen, hur dem egentligen är och vad dem håller på med.
jag hatar människor som är olika personer beroende på vem dem umgås med.
man kan inte vara tusen personligheter, man har sin och den får man leva med.
man måste kunna vara sig själv inför alla, annars är det inte rätt kompis om man inte kan vara sig själv, utan att man måste ändra sig.
jag förstår inte det, man måste själv må dåligt inom sig om man är  sådan!
tillsist tappar man sina vänenr och står kvar som en individ utan en massa vänner runt om kring sig, håll fast vid dem du har och gör dem glada!
var den du är och spela inte någon annan, det blir bara skit tillsist!
jag orkar verkligen inte med sådana personer, man orkar ett tag men efter ett tag så "rinner bägaren över" .. och det håller den på att göra på mig nu.
jag står inför valet, säga något eller hålla käften?
och jag vet verkligen inte vad jag ska göra...
jag orkar inte med att det är som det är, man kan inget berätta längre för det bara sprids vidare direkt.
ja jag vet inte, hålla käft är det enklaste valet, för då blir deet inte en massa skit.
men samtidigt så vill jag ta den enkla vägen och själv måå skit? nej jag tror faktiskt inte att jag vill det . jag vill ju själv må bra och det gör jag inte när människor inte kan "spela" fairplay mot mig. varför ska då jag göra det mot dem?
detta är en evig fråga som dyker upp i mina tankar jämt och jaag vet att jag inte är ensam om att känna såhär.
det är säkert många i världen som har problem med detta, men som jag skrev så har "min bägare runnit över kanten nu" och jag orkar inte mer.
allt jäävla skitsnack och prat bakom ryggen, jag orkar inte med deet jääkla skiitet!
är man vänner så är man det, fiiine! då snackar man inte skiit heller om varandra.
jag gillar mycket mycket bättre när man är så rakryggad så man kan gå fram och säga det till personen!
varför annars säga det till andra om man är så jääkla feg så man inte man säga det till personen i fråga?!!!
DRA ÅT H*LVETE, tycker jag rent ut sagt!!!

nej nu ska jag ta ut mina aggrisioner (stavning?) på att städa åt min mamma, som imorgon blir 42. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0