förklaring

Angående mitt inlägg : förtvivlad och arg!
det var inte menat till någon, det var bara generellt..
det är så jag ofta tycker att det är i vardagen mellan tjejer..
med ens killkompisar så är det aldrig så, med killar är det så nice!'
om man bråkar så är det glömt lite senare, man är aldrig bästavänner!
inget onödigt tjafs och skit..
Så då var det förklarat!!

Idag försöker jag bli av med min förkylning och hosta, som inte vill försvinna!
Jag har även kommit till insikt över att jag inte kommer träffa min älskling förrän på fredag kväll, :'(
och han har jag inte träffat på många dagar!! :/
snart ska jag träffa quicke en runda, deet blir en massa traggande och skooj :)
och ikväll blir det äntligen innebandyträning, iiiii !

men neej nu ska jag göra mig klar, så quicke slipper vänta (:

Kommentarer
Postat av: aaaaaaaaandrea

du blir nog frisk om du tränar ditt nöt, men det struuuntar jag i! för jag vill träffa daj ikväll, HÖHÖ!

2010-09-20 @ 14:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0