ajajaj!!

Jaa, idag är det så i min hals, aj aj aj !!
Vaknade inatt av att jag hade så ont när jag svalde och ont när jag hostade!
Gick upp och drack lite vatten, för jag tänkte att kanske jag bara var torr i halsen.
Men ack nej, min hals gör superduper ont!! :/

Idag har jag varit hos mina älskade farmor och farfar!
Det blev middag, plommonsätande och UNO .
Idag var det min tur att vinna och farfars otur att förlora, men kul är det i vilket fall, vare sig man vinner eller inte. Ni är så bra! ♥

Ikväll ska jag besöka min älskade pojkvän, som jag saknar så in i!
Det blir mys och idol tittande ikväll :)
Som jag längtar!!!

Nej nu ska jag lägga mig en liten stund och vila halsen ,
match imorgon ju och jag vill verkligen spela!
Men blir inte halsen bättre så är det riskabelt att spela.
Får väl se hur den är och vad jag bestämmer mig för!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0