30/9

igår avslutades kvällen med en snackekväll med quick vid sparrsjön, tack vännen!
jag behövde prata av mig och bara vara, så det blev en timmes snack med quicke vid sjön, och det var sköönt! bara sluta tänka på allt annat och bara ha skoj, inte tänka på allt som tynger en vardagligen..
Tack!

idag kommer quick och hämtar mig vid lite över tolv, då blir det att träffa henne lisa och lotte . det kommer garanterat bli en massa skrattande och det behöver jag ...
ska även träffa eurre och josse en stund idag, blir en massa träffande idag, men det är aldrig fel!
ikväll är det dags för sista träningen för denna veckan och på lördag är det dags för match nr2 denna säsongen. vi ska möt engelholm, det kommer bli en tuff match som alla andra kommer att bli denna säsongen. jag hoppas på 3 poäng efter denna matchen, annars kommer det bli en lång hemfärd.. jag har körningen, så det får bli mamma och pappas bil, annars får vi aldrig plats med väskorna haha :)
jag längtar, jag gillar verkligen att ta mig till träningen nu, att spela match och må bra! laget är helt underbart och det är klart att dee gör det roligt att ta sig till träningarna.

helgen kommer bli underbar och snart inleds den. den kommer starta med jobb i tre timmar, sen när jag kommer hem så har vi besök av familjen karlsson. lördagen inleds med jobb och sedan ska jag ta mig direkt till samlingen och då bär det av mot ängelholm och match! när jag kommer hem så har grannarna på gatan kräftskiva hemma hos oss, kan bara bli lyckat! jag hoppas även på mysigt sällskap av min underbara och älskade pojkvän daniel och söndagen jobbar jag också tre timmar och sen tar jag ledigt! söndags kvällen har jag inget bestämt och det är skönt att ha det så ibland! ..

nej nu får jag väl ta och göra mig klar, man vet ju aldrig när quick dyker upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0