onsdag

idag är det onsdag och jag är några dagar inne på sambolivets vecka 2.
det har varit helt underbart att vara sambo och jag ska njuta någon dag till.
men hur ska jag klara mig sen när vi återgår till det normala?
nu är jag vann vid att somna och vakna med mitt hjärta vid min sida,
ligga i hans famn, kunna få puss när jag vill.
jaa jag kan bara fortsätta!!
igår firade vi 2 år tillsammans och det gjorde vi med en riktigt god och mysig middag tillsammans, jag överraskade älskling med 2 rosor och det blev mys!
jag bara älskar dig så mycket!

idag ska jag träffa lotte och quicke, det blir en god lunch (som vi själva ska göra)
och sen blir det en promenad med dino!
så maten kommer gåås bort direkt :)
ikväll blir det match för mig, hemma på hovet 20.00 mot KFUM Malmö.
det kommer inte bli en lätt match alls, men vi SKA vinna alltså!
vi ligger nu tvåa i serien och det ska vi inte tappa!!

fick klart nu att jag ska firas den 12 november ;)
tänka sig att jag snart blir 20, slippa be alla andra handla till mig på systemet,
nu komer jag ju faktiskt själv att kunna fixa det!
har väl lite att bjuda igen ;) haha

nej, nu blev detta ett långt inlägg.
PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0