8/10

fredag och fyra timmar ska det jobbas idag, efter det är jag ledgi i två dagar och det betyder helg! :)
men dock blir det en helg utan min underbara man :/
men jag ak nog klara det finfint!
ikväll blir det till att kolla idol, kränga pizza och bara umgås hos berglund, med betty :D
slutar jobbet klockan sju, sen hämtar jag betty och sen till berglund, me like!

imorgon lördag så vet jag inte riktigt vad som händer..
får nog bli lite spanska plugg och sen får vi se :)
men på söndag vet jag vad som händer, DET ÄR GAMEDAY! iiiiiii ..
vi möter FC Helsingborg hemma och efter det spelar herrarna, så det blir en heldag på tyrs hov! :)

på kvällen får jag förhoppningsvis besök av mitt hjärta, vi får väl se när han kommer hem :)
nej nu orkar jag inte skriva mer .. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0