7/10

torsdag och veckan börjar lida mot sitt slut, denna veckan ska även jag hålla helg.
jag slutar 19.00 imrogon (fredag), sen är jag ledig lördag och söndag ..
det ska bli skönt, längesen jag var ledig helg.
men såklart så ska inte mitt hjärta vara hemma denna helgen, men desto mer tid till vännerna.

min torsdag börjar med jobb, 11.15-14.15. sen blir det hem för att duscha, plugga lite och sen köra till hjärtat. pussa på honom och sen säga hejdå, därefter bär det av mot familjen nilsson för att hämta karro och sen kör vi till jacobskolan och tränar med det underbara laget!
jaa och sen är klockan 22.00 när  den slutar, så när man kommer hem blir det dusch och sen till att sova! och sen var denna torsdag över.

dagarna går så fort så att man blir rädd om man tänker på det.
det känns inte som längesen vi slogs ihop Röke med HIF, men det är ett och ett halvt år sen ..
om två månader så är det ett år sen jag började på Donken...
om sexton dagar så är det två år sen jag blev tillsammans med min underbara pojkvän, som jag älskar till tusen! ..
det är ett och ett halvt år sen jag tog studenten ..
jaa jag kan fortsätta rabbla en massa, tiden den bara rinner iväg. tänk om man kunde säga STOPP!
men det kan man inte och man får försöka göra det bästa av sin tid!
för snart är man väl sextiofem år och ska gå i pension, men när vi kommer upp i den åldern så finns det kanke inte ens att man får pensionera sig så tidigt.. 
vem vet, mycket har garanterat ändrats! till det bättre eller sämre? hmm, ingen aning..  

nej nu ska tänderna borstas, håret göras vid och donken kläderna på.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0