5/10

idag skulle klockan ringt halv sju och jag o quicke skulle vara duktiga och simma en timme.. men efter äventyren inatt (med quick) så ringde klockan halv nio idag istället och lite över halv tio stod quike och pärlan utanför huset.. vi rullade mot hässleholm och klippte oss båda!
nu sitter jag hemma med färg i håret och väntar på att tiden ska gå.. quicke är hemma och rastar saga, sen kommer hon hit igen. Quicke ska in till stan igen sen för att permanenta sig och sen blir det även färgning på henne :)
Under tiden så ska jag hinna jobba tre timmar på donken, 16-19.00 . Sen blir det kvällen med Quick!

igår var det träning som jag nämnde igår, när jag sitter i bilen påväg till träningen får jag ett sms av sunken (tränaren) : ta inte på er målvaktskläderna, vi ska ha combat. jag som då simmat under dagen med quick och lisa tänkte att detta orkar jag aldrig :P
men jodå, passet gick bra, men igår var jag trött och idag har jag träningsvärk i armarna och benen.. men det är gött! ett kvitto på att man jobbat på bra bra ..

nej nu får jag sluta skriva, dags att skölja ur färgen och det kliar sataan, så det ska bli sköönt!!
kommer kanske en bild sen på hur det slutade, vi får väl se ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0