3/10

Söndag och snart är helgen över!
helgen har innehållt :
* jobb
* 3 poäng
* pojkvänsmyys
* gäster
ja det är vad som hänt denna första helg i oktober månad.
Vi spelade ju som sagt match igår i engelholm och innan oss spelade herrarna, Röke tog med sig 6 poäng hem av  möjliga! herrarna vann med 8-7 och vi vann med 6-0! Vår match var en rolig match att spela och jag fick även beröm efteråt av sunken och det får man inte så ofta, så det var mycket kul!! :)
när jag kom hem igen till hässleholm så hämtade jag min underbara pojkvän, och sen tog vi oss hemåt till mig. där det var fullt med grannar ute på uterummet, de hade kräftskiva och verkade ha riktigt roligt!! vi umgicks med dem en stund, sen kröp sig tröttheten på och vi gick och la oss! det var sköönt, för min kropp var trött och sleten efter först jobb, sen match.
idag var det jobb som stod på schemat och nu är jag hemma, har hunnit duscha och äta mat!
ikväll kommer troligen älskling till mig och då blir det ett besök hos favoriterna, farmor och farfar ♥
imorgon är jag ledig, men hoppas på jobb på dagis!
och nu ska jag ta kväll!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0