29 oktober

vad ska jag skriva?
idag har jag jobbat fyra timmar och sen blev det handling på maxi.
får ju finnas något att äta när lena och kenneth kommer hem!
för det gör dem ju imorgon och då har mina två veckor som sambo gått.
tiden har bara runnit iväg och jag hade så gärna haft fler veckor som sambo.
ska alltså nu ta tag i jobbsökandet och skaffa mig ett annat jobb, där det är heltid.
så man någon gång kan flytta hemifrån!
ikväll ska jag äta gott och kolla idol med lotte, emma och malin.
blir nog en tidig kväll för mig, är jätte trött i min kropp.
får väl se vad jag orkar.
som sagt, är ju lite nere för tillfället, men det ska väl snart gå uppåt igen!

hade en underbart välbehövligt prat med min älskling igår.
han är så underbar, där ligger jag och tårarna rinner.
han tröstar och ligger bara där och lyssnar på vad jag känner.
du är underbar! ♥

nej nu ska jag göra mig klar för kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0