28 oktober

idag har ännu en dag spenderats med charlotte andersson!
hon är bra bra bra! :)

mina tankar dem bara snurrar runt i huvudet.
vad jag än gör så finns dem där alltid.
är det fel? ska jag inte göra såhär? ska jag bryta? ..
vad händer ?? jag förstår noll!
min ork finns inte där till att försöka återställa,
jag bara fortsätter och har leendet på läpparna, som alltid! ..
men en dag kommer det inte att fungera.
en dag kommer allt att falla, vad gör jag då?
när jag inte längre kan luta mig tillbaka och vara som jag är nu.
tänka över tankarna och bara le.
jadu, jag vet inte.
men någon dag kommer det att brista.
och den dagen vill jag inte ha, inte nu och inte sen!
tankarna får väl fortsätta, på om jag gör rätt.
om det är såhär mitt liv ska vara och såhär jag ska leva.
om det är detta jag vill med livet, eller om det är något annat?
jag vill känna mig fri!



aaa, idag är jag inte allt för positiv.
men det är ingen skillnad från igår kväll, så det kan kvitta!
nog med negativ energi på bloggen.
hejdå!

Kommentarer
Postat av: josse

Jag finns om du behöver . Bara att slänga iväg ett sms. Det vet du bästa du<3

2010-10-28 @ 22:01:12
URL: http://[email protected]
Postat av: L O T T E

Du är också bra, bra och åter bra! säger som josse, jag finns här, alltid! <3

2010-10-29 @ 12:14:42
URL: http://lottesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0