22/10

idag är jag ledig! efter fyra dagar i kassan så har jag nu en ledig dag och den ska spenderas med charliebarlie ;D
vet inte vad vi ska göra nu på dagen, men ikväll blir det kräänga kväll!
vi ska till laga tacos och sen blir det väl något gott till idol ..
Quicke kommer såklart också, sen får vi se om de blir någon mer :)
något som ska göras idag är iaf handling och promenad med dino.
städat har jag redan hunnit med, tvättmaksinen är igång och även diskmaskinen.
man känner sig så vuxen när man är själv och fixar allt.
fast att jag tvättar och sånt hemma med, men nu finns det ju verkligen ingen annan som gör det åt en, så det är bara att göra det.

har nu varit sambo i fyra dagar och jag älskar det!
du är så bra hjärtat ♥

imorgon blir det fest hos branning, men jag har match på söndagen, så för mig blir det umgänge och inte en massa drickande. men på söndagen kommer jag tycka det är skönt, inga minnesluckor ingen bakfylla, ja jag kan börja rabbla! haha

men nej nu tittade solen fram så nu ska dino få gå ut och kissa!
PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0