19/10

onsdag och halva veckan har gått, usch alla dagar bara rinner iväg..
idag jobbade jag 9-13.00, sen körde jag "hem" till tormestorp och åt god pastasallad.
sen hade jag visst somnat och vaknade nu, två timmar senare i princip.
min kropp var nog trött och behövde de två timmarnas sömn.
tror jag hade kunnat sova mycket längre om inte min mobil ringt.

i vilket fall så SKA jag träna ikväll!!!
det känns som mer än 1 1/2 vecka sen jag hade på mig alla kläderna, men det är de inte och idag är jag tillbaka. tillbaka med alla kläder, tillbaka mellan stolparna!
mmmm jag gillar tanken efter att ikväll få träna!!!!!

nej nu ska jag gå ner och vänta och pussa min man som alldeles strax kommer hem.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0