18/10

tisdag och mycket har hänt.
det stora som hänt är väl att jag igår fick lära mig kassan, men usch vad nervöst!
hela jag skakade för sören ..
men idag stod jag där igen och då kändes det mycket bättre än gårdagen, det kommer väl gå sakta men säkert framåt!

Sambo! ja.. sambo är jag nu med mitt hjärta i nästan två veckor.
till fredag nästa vecka är jag det och jag gillar deee!
idag körde vi och inhandlade lite mat på kvantum, det blev till att göra en mycet smarrig och god pastasallad.
och mmm vad god den var!
så vi klarar oss faktiskt, som folk inte trodde!
änsålänge har inget gått fel, men man ska väl inte säga för mycket ..
och strax väntar sängen för oss, imorgon får jag lite längre sovmorgon än idag, börjar inte förrän 9.00.

nej nu blir det godnatt!
en grej bara, heja hif! :D och karro, grattis till körkortet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0