16/10



lördag och snart snart snart måndag!
jag bara saknar sönder min älskling, men på måndag kommer han äntligen hem! :)

idag var det tre timmara jobb på schemat, timmarna gick snabbt frö det var mycket att göra.
vi hade en sexton timme och en tolv timme, vilket menas med nice! mycket att göra..
imorgon ska jag jobba samma tid..
jag hoppas på att de timmarna går lika snabbt!!

ikväll vet jag inte vad som händer, mer än att jag kommer bli rastlös av att sitta hemma.
så vi får väl se, ingen fest iaf .. är ju jobb imorgon som sagt! ..

hahaha, igår bowlade vi med korpen laget, det går att sammanfatta kvällen med några ord:
usel bowling och mycket dricka!

nej nu blir det till att ta mig ut på en promenad i höstvädret eller något :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0