15/10

vår hemtelefon har varit urfunktion någon dag nu och det har faktiskt varit så sköönt.
för i vanliga fall så ringer vår telefon alltid alltid! och man blir ju bara så trött på mööget.
men nu har den varit tyst i två-tre dagar. men idag har pappa fixat den och det dröjde tre minuter se ringde det..
fruktansvärt segt! förstod först inte vad det var, men man kopplade det snabbt och fick "springa" för att svara.
haha!

igår ringde mobilen och idag ska jag joba tre timmar, under peak hours, 11-14,00. efter det så blir det en snabb träff med tjejerna och sen hem för att göra vid mig . ikväll ska man till superbowl med korpen laget, det blir taco buffe + bowling och god dricka helt klart! :)

hmm.. får väl se om jag köper vinterjackan idag då, har ju bara provat den massor av gånger och den kostar 400, så den är inte dyr. men jag kan bara inte bestämma mig, jag köpte ju en förra året, men jag trivs inte riktigt i den och ångrar köpet. Jag vill därför inte göra samma misstag och det är väl därför jag ännu inte köpt den, men snart finns den kanske inte längre ....

helgen består av sex timmars jobb och umgänge med familjen (-mamma) . men man vet aldrig vad det slutar med, vi får väl se..
nej nu ska jag stänga ner datan och göra mig klar för jobbet!


jag saknar mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0