14/10

idag ska jag köra mitt hjärta till stationen, han ska till tyskland och vara där hela helgen.
han kommer hem på måndag och då har vi två veckor aleena tillsammans!
det gillas skarpt! vi ska bo i tormestorp och passa dino.. :)

idag är jag framförallt ledig och så även imorgon, sen jobbar jag 6 timmar i helgen.
sen är det måndag och då händer det grejer, även på jobbet!
kan ju säga att jag börjar bli smått nervös, men det ska väl gå finnemang! :D haha

idag tyckte min pappa att jag skulle städa hela nedanvåningen tills han kommit hem, så vi får väl se hur det blir med de. men jaa det är ju inte alltför jobbigt att göra det, bara toan! ;P
får kanske ett ryck!
ikväll hoppas jag att jag får sällskap av bettsan och så även imorgon! :)
du är bra betty, mycket bra!


nej om mina tänder skulle borstas och sen får vi se vad jag och min hjärnskakning orkar ge oss på!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och du är bra bästis!!! <3

2010-10-15 @ 07:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0