13/10

idag är det exakt en månad tills jag fyller 20, bara så ingen glömmer det ;D

idag innan jobbet satt jag och pillade med designen till bloggen, höll på att glömma bort tiden. så jag fick skynda mig och göra mig klar för att hinna till jobbet. Men jag hann och fick till och med vänta 2 minuter på att klockan skulle visa 11.00 på stämpelklockan! ooh ..
tiden gick snabbt på jobbet och efter så stod det promenad med Emma och Lotte på schemat, vi gick ut och gick med Brownie och Bosse . det blev en massa traggande och skratt!
tack ni för en mysig promenad!

efter det så körde jag till stan och mötte upp hjärtat, vi skulle hitta skor och väska, men vi kom enbart hem med väska. Men så är det :)
efter det körde vi till Tormestorp och nu sotter jag här. Vi har gått en runda med Dino och ätit god mat!
ikväll är det bonde söker fru på tv kl 20.00, då sitter jag bänkad och sen ska jag köra hem så jag är hemma till 22.00, då är det veckans andra höjdpunkt, kungarna av tylösand!
ja så det är en kväll som är späckad!!

men nej nu ska jag logga ut och göra annat skoj!
älskar dig daniel carlsson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0