onsdag!

dsc00068_edit0 (MMS)

jag älskar dig! <3 idag har jag och lotte hjälpt betty att flytta grejer till hennes nya lägenhet, flickan ska ju flytta hemifrån (: det tog oss tre timmar att bygga soffan, så det säger väl det mesta om vår dag. sen blev det hem och ladda för träning, det gjordes med smörgåstårta hos grannen och sen var det dags. Ingen jobbig träning ikväll och det var skönt, för jag var super duper mätt! Men mm vad gott det var (: och nu ligger jag i min säng och väntar på reprisen av paradise hotel. har även insett att det blir en fredag och lördag utan mitt hjärta :/ och på söndagen är det dags, hif-kalmar ! (: nej nu ska paradise börja, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0