fredag

Idag blev det lite jobb, 11-14.00. Tiden gick snabbt och efter det stod det på schemat att köra till maxi, så mamma kunde ta bilen hem. Lotte hämtade upp mig på maxi och sen körde vi in till stan och träffade emma o malin. Det blev en massa rundor i affärerna och ett besök på grafitti, såklart! :) och nu är jag hemma och har precis ätit mega god tacos! Och det blir en lugn kväll hemma med idol. Kan ju säga att jag verkligen MÅSTE köpa mig en vinterjacka. Jag fryser ihjäl snart alltså, det är sviiinkallt! Får väl se när det inhandlas, men får vänta tills jag fyllt år, vilket är om 9 dagar :D iiiih!! Nej nu ska jag hitta på något, mitt rum behövs städas, men ack så tråkigt det är. HAAAAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0