30 november

haha nu arv det fyra dagar sen igen, jag ska förska skärpa mig, men jag kan absolut inget lova ;) idag blev jag väckt utav min mobil som ringde, det var från dagis och dit fick jag skynda mig . Så nu sitter jag och har rast :D skönt! Men har inte lång tid kvar, slutar tre , men rasten hanns inte med tidigare ... Ikväll vet jag inte vad som händer, vi får väl se.. Älskling hinner hag inte träffa förrän lördag natt och det SUGER! menmen, jag får bita ihop. Helgen har varit stressig, kalas fredag, jobb lördag sen direkt på kalas, söndag match och snöoväder! fick sova hos älskling, för hem fick jag inte köra i kaoset av snöö .... Gick upp tidigt igår , tjugo över sex och sen blev det jobb på donken till halv fem. Från donken och hem, äta och skotta till pappa, sen fick jag packa väskan och köra till träning, på träningen väntade josef och combat! Det var riktigt jobbigt och idag är det såå jäkla skönt i kroppen. Så det ska bli skönt med en lugn kväll, känns som evigheter sen!! Nej nu är snart rasten slut och jag ska ut och leka med barnen, tidigare lekte vi i snön haha :D nej men skriver kanske sen, heeeeeej!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0