3 dagar kvar

sdc10821_3425781 (MMS)

idag är jag lika glad som dagen då jag köpte svampbob på liseberg :D jag var där med min älskling, emma och kim. Men då var jag singel ;p vilket menas med att det var ett bra tag sen. träffade josse idag, vi pratade om allt, vi kom bla in på hur det var att vara singel. jag minns det knappt, hur man gick fram till killar man inte kände, man pratade och man hånglade. idag kan jag inte tänka på att jag höll på så, söp mig full varje helg och hånglade runt... Jaja tur man mognat haha :p som sagt idag är jag glad, jag fyller år om mindre än tre dagar och då händer det grejer... jag bara längtar efter fredag och där är vi snart. Då blir det stor kalas och sen kommer dagne då jag blir 20, dagen då jag får handla på systemet... Usch jag tycker 20 låter så gammalt, men man vänjer väl sig hehe! nej nu ska jag sova, så blir det snabbare fredag ;D bara städa, besöka min älskade farmor och farfar (de kan behöva mitt stöd), jobba och sen träna! Nej godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0