26 november

det var visst hela fyra dagar sen jag uppdaterade bloggen, ooohps!
menmen. nu skriver jag igen, haha!
idag är det fredag och jag ska till kstad med eurre, quicke och snoppen :)
det ska bli mycket trevligt, vi ska på någon utbildningsmässa och sen hoppas jag på en liten sväng inom skopunkten ;) BARA FÖR ATT KOLLA EMELIE !!!
brukar ha en stor tendens till att alltid handla något.

ett problem jag har just nu är att jag tröttnat på min mobil,
jag skulle vilja ha större skärm..
men jaa, det är ju försent att tänka på det nu.
ska ju ha denna mobilen i ett år till!!
det kommer bli drygt.
varför är det alltid så?
man tröttnar alltid på sin mobil, jag hade velat byta när jag velat.
inte behöva vänta långa perioder alltså, två år är alldeles för långt tid.
jag ska nog ta det på ett år nästa gång, då ska jag inte hinna tröttna!!

haha. just nu är där en reklam som får mig att asgarva!
den är för det bästa programmet.
ann-catrin som sjunger, haha!
en taggtråd,
en taggtråd,
det är en tråd, med taggar på!
HAHA!
att hon bara vill skämma ut sig på detta vis i tv, jag tror dock inte att hon förstår det...

nej nu ska jag gå och göra något vettig och klockan tolv
bär det som sagt av mot hässleholm och sedan kristianstad :)
och ikväll är det kalas för underbara faster som idag fyller 40 år!

jag älskar dig, 25 underbara månader idag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0