22 november

igår blev det inget inlägg, var inte hemma förrän halv tio och då väntade sängen direkt kan jag säga! jag var så trött, dels för att det inte blev super mycket sömn lördagen-söndagen och dels för att jag var helt slut efter matchen, för den var jobbig och tuff!!

jag började söndagen med att klockan ringde 10.00, då var det bara att gå upp, äta frukost och börja tagga sataan för match . jag fick upp resten av familjen och 11.10 bar det av mot tyrs hov och samling.
motståndet stod kävlinge för, och för er som missat så ligger dem etta i tabellen. uppvärmningen var riktigt bra och matchen började, i första perioden blev det 0-0, andra perioden 1-1... sen var det dags för tredje perioden och jag gav mig faseen på att fler bollen skulle inte hämtas ut från nätet och jag skulle spela som om det vore det sista jag gjorde, inget skulle ångras! perioden drog igång och efter fem minuter tog vi ledningen med 2-1, när uret stod på elva minuter fårngade jag bollen kastade den till anna och hon gjorde mål, årets första assist för mig blev det! och lycka? jaa det visade jag!! :)
sedan avslutade leffe med mål i tom kasse. vi gjorde en hejundrande bra tredje period, vet inte när vi spelat så bra tidigare?
vi vann alltså mot serieledarna och delar nu den titeln med dem! ;D
och nu fick sunken avsluta med en riktigt grym match och jag kan säga att vi hade inte varit såhär duktiga om det inte vore för honom! tack sunk :)
efter matchen kollade jag in herrarna och sen bar det av mot perstorp för att äta rester :D gott!

och idag har jag städat doris och ska nu gå till min underbara farmor och farfar! :)
vid halv fem kommer min älskling och jag längtar efter honom! ikväll ska jag kolla innebandy på tvn, pixbo-kais mora. heja sandra och engel! sen blir det träning , vilket gör att jag inte kan se hela matchen, men så får det vara. för jag längtar och tycker det ska bli mycket kul med träning!
nej nu ska min tvätt upp i tumlarn, hejdå!

förresten igår fick jag guldbollen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0