20 november



då var det lördag och idag är det fest som står på schemat.
min mobror fyllde fyrtio år den förste november och idag ska det firas med en super duper fest!
det kommer garanterat bli god mat, bra umgänge och bra dans.
vi får väl se hur kvällen slutar.. :)
för mig blir det en nykter kväll, med tanke på att jag imorgon har match mot Kävlinge, de ligger etta och vi trea, med samma poäng som tvåan..
så imorgon blir det en tuff match som väntar! ..
vi får väl se hur det går för mig, om jag får stå?
är ju förkyld och hes, men det börjar ge sig :)

nu sitter jag och kollar skidor, kollat damerna och nu är det herrar.
jag tycker faktiskt att det är väldigt roligt att kolla på :)
efter det så blir det att ta sig in i duschen, blir förfest hos oss kvart över fyra.
jag ska vara taxi åt familjen och grannarna.
farmor och farfar och öven kusinens familj kommer även på förfesten hihi .
nej, nu ska jag kolla vidare på skidorna!
snart marcus hellner ;)

ps. saknar min pojkvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0