18 november

torsdag och klockan ringde 07.00, då var det bara att stiga upp, försöka få i sig lite frukost och sen ta sig till hattstugan för jobb (förskola).
dagen gick jätte nsabbt och när jag kom hem så fick det bli en liten sovstund, men sovstunden gick till två timmar. då kom kenny springandes och plingade och knackade som söören på dörren!
han ville låna datan och kolla hur det gått på hans tenta , haha . duktig som han är så hade han fått VG, Grattis!
sen gjorde jag mig klar och körde mot  tormestorp och mitt hjärta.
pojken åker imorgon till norge, så måste ju pussa han hejdå!
men jag är attans förkyld och har ont i min hals, så bli inte så många pussar :/

imorgon är det jobb till tre, sen på kvällen blir det besök hos familjen karlsson, där det vankas mega god mat och gott sällskap. jag ska även få paket :) iii, det gillar jag!
är som ett litet barn när det gäller paket, haha! ..

nej nu ska jag kolla ph, sen blir det fika och efter det kolla på träningen. hatar att sitta vid sidan, men så får det vara idag, så jag kan spela på söndag!
då väntas kävlinge och det komer bli jätte jätte tufft!!

Daniel Carlsson, du är pusselbiten som gör mig hel.
Jag älskar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0