17 november

då var det onsdag och halva veckan har gått.
men det är ingen vanlig onsdag för mig,
utan det är min underbara och bästa farmor födelsedag idag, grattis farmor!

igår blev det inte ett tre timmars pass på jobbet som det var sagt från början, utan det blev jobb till kvart över elva och alltså 6 timmars pass. men det säger man inte nej till, utan bara jobbar på och tänker på hur pengarna tickar och hur ob läggs på :)
tiden gick väldigt fort igår på jobbet kan jag meddela, så det var inget jobbigt pass alls. men det kan ju inte bli annat med roliga medarbetare :)
skratt och flams gör alltid att tiden går fortare ;)

idag ska jag ta det lugnt och hopas på att min förkylning som tittat fram, ska ta och lugna sig och försvinna.
har viktig match till helgen, så jag har ingen tid till att vara förkyld och ha ont i halsen nu inte.
så det blir träning ikväll iaf och sen får vi se hur jag mår inatt. natten till idag har varit hemsk, men jag fick tre sköna timmars sömn imorse iaf, mellan 6-9 . man får ju vara glad för det lilla :D hahh.
emma och lotte kommer en runda på besök i eftermiddag med ju förresten (:

nej nu ska jag starta sex and the city 2 och deega i soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0