15 november

sådär, då har man pysslat med en ny design, hittar dock inte var man ändrar färgen på OM i menyn, den ska ju såklart inte vara "grön" utan vit. Men nu lägger jag ner, hittar attan inte det.

idag har jag träffat betty och josse i bettans lägenhet, vi lagade tacos, som kostade oss 30 kr och snackade en massa :)
tack för en kul dag ♥

helgen har varit helt underbar!
fredagen börjades med quicke, klippning färgning av håret och en massa skratt. sen blev det att hjälpa mamma för att få i ordning till kalaset. vid klockan sex kom gästerna och kvällen blev helt underbar! tackar så mycket för alla presenter, helt perfekta!
lördagen blev det morgon mys med mitt hjärta, systembolaget och ätande av smörgåstårta. sen blev det bilfärd mot shell och samling för match, vi skulle spela i munka ljungby. som tur var så blev det vinst, för på kvällen väntade festligheter :) och fest blev det, riktigt nice!
söndagen spenderades mest i sängen, sen blev det fars dags middag hos farmor och på kvällen kalas för min älskade vän viktor, som också blev 20 i lördags!

nej nu ska jag göra någon mat, för ikväll är det träning och det tycker jag om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0