Söndag kväll, ligger i min säng och all...

Söndag kväll, ligger i min säng och alla mina tankar åker runt i huvudet! Mest positiva, nästan ingen negativ, ovanligt! Jag är lyckligare än på länge med min älskling, 18 månader hade vi för en vecka sen :) allt går bra på jobbet och mina vänner är underbara.. Så jag ska inte klaga. Men vad ska jag göra, jag jobbar, inte heltid, men är ändå så rastlös! Och flytta tillsammans med daniel kan jag inte heller, nej för de har jag inte pengar till.. Allt det här med pengar går mig på nerverna och jag kan inte släppa det. Vill att det ska lösa sig. Jag vill jobba heltid, göra det jag vill och må super! Jag hoppas snart det blir så, jag blir knäpp annars! Nej slut på det negativa. Ledig imorgon och vet inte vad jag ska göra, får se vad dagen bjuder på. Nu ska jag sova iaf, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0