måndag

en dag som spenderats med tvätten först och sen med min underbara vän lotte!
vi var i kristianstad med Eva, lottes mamma, vi gick lite i affärerna och sen blev det en timmes sväng upp till manpower.. Lotte skulle prata med sin jobbcoach , och pratade det gjorde dem :) haha!
jag och eva vi fick roa oss tillsammans i vår väntan på lotte!
sen blev det en mattur på trendie och sen väntade maxi.. där blev de glädjefnatt och lotte, hur gick det att packa tyckte du? haha, blåbär i hela påsen slutade det med :)
menmen, alla kan vi göra små misstag i packningen ;D
sen rullade vi hem mot hässleholm och jag rullade sedan vidare med doris till tormestorp och min plutte!
nu sitter jag här och ska strax stänga ner, Bonde söker fru idag på tv ju!! jihoooo ..

imorgon jobbar jag inte förrän på kvällen, får se vad dagen erbjuder, sol hoppas jag på! kanske ska ta mig en städning på mitt rum? nej de låter inte särskillt lockande, vi får väl se!
nej nu ska jag ta mig till tvn!

tack för en rolig dag charlie!

Kommentarer
Postat av: Lotte

tack själv emelie! :) hade skoj som fan! blåbären var höjdaren igår, haha! men det gick att äta bakelserna ändå ;)

2010-05-04 @ 11:27:32
URL: http://mittlivsomlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0