måndag..

jaha? två dagar kvar av min 5 dagars ledighet, dagarna dem springer faasen bara iväg!!
ikväll var det fys med innebandyn, min första för denna säsongen : )
fy, jag kommer nog ha svårt för att gå imorgon kan jag säga ..
det tog, och det gjorde det verkligen ..
jag överdriver inte utan fy faaaaaaaaaaaan!

dagen har spenderats med flickorna, josse införskaffade sig en ny mobil, så snygg!
jag vill ha ha ha : )
tack för dagen flickor! ♥
super mys och skoj, förresten betty.. hur gick det i buzz?
HAHAH!! : )

nu sitter jag och väntar på att älskling ska ringa, så jag kan få ett godnatt som jag inte hört på dagar och sen sova sööttt : )
men snart orkar inte mina ögon hålla sig öppna längre.
ack nej, nu stänger jag ner..
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0