fredag och helg!

du du du!
ja det är vad som finns i mina tankar, hela tiden tänker jag på min älskling.. hur har han det? går det bra? tänker han på mig? vad gör han? .. tusen tankar simmar runt i mitt huvud ..
han ringde mig innan och jag blev så glad.. 2 minuters samtal blev det , men att bara höra rösten.. ja det gjorde mig lite gladare och som saknaden steg!!
jag kan bara konstatera en sak: JAG KLARAR MIG INTE UTAN MIN POJKVÄN!!
nog om det!!

ikväll har jag kollat fotboll på mala ip, sen bar det hem till soffan och det sista av talang..
så grym pojken är som spelar fiol.. tänk om man hade haft en sådan talang ;D
ingen risk, haha!!

nej imorgon blir det väla med grannen, skojskoj!
sen på kvällen blir det troligen grannmys och grillning ..
kanske en titt på cruisingen, vi får väl se hur det slutar!

nej nu ska jag sova, för jag längtar efter morgondagen!
shopping säger man aldrig nej till :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0