väntan på ny dag .

då var onsdagen snart över..
denna onsdagen har innehållt ett besök på göinge kliniken.
där blev det en och en halvtimmes väntan, sen hade jag fått reda på att jga är sjukskriven till den 30 juni ..
drygt som attan!!
sen träffade jag bästa josse, vi hade en härlig lunch på stan och sen satt vi på torget och glassade i solen! :D
riktigt varmt och skönt, men fåglarna kunde vi sluppit ;P

ikväll blev det en besök på donken, med mamma och pappa, var familjensdag på donken.
det bjöds på bigmac och sen tog vi en mcflurry till efterrätt!
en mysig kväll med mina föräldrar.
när vi kom hem så satte vi igång bröllopsfotografen, den var väl bättre än jag trodde.
men inte jätte bra faktiskt! den var seg ..

och nu sitter jag här och min underbara säng den kallar på mig :)
så nu säger jag godnatt till alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0