helg!

då är det fredag och helg, men alla dagar känns som helg för mig!
kan säga så mycket som att jag är mycket trött på att vara hemma!!
men snart ska väl det vara över, vi får se!
går väl fort till den 30 förhoppningsvis :)
och känner jag mig själv rätt så kommer jag sen när jag jobbar att vilja vara ledig, men så är det väl :)

idag har jag träffat käraste josefine berglund! 
tack för denna veckan
sen har jag hämtat pappas bil, köpt spray och deo på öb, som hittat ;D 
ikväll har det blivit tacos till middag, mm som jag gillar det! 
och snart ska jag bege mig till farmor och farfar för att åka med dem till Wisseltofta och kolla fotboll . 
när jag kommer hem så ska jag äntligen träffa min älskade pojkvän och få sova, mysa med honom :)
den tanken förgyller hela min dag! 
I love you! 
 
nej nu får jag ta tag i mig själv och göra mig klar för fotboll och kyla!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0