torsdag

igår var det beachen med tjejerna, Emma Malin och Lotte!
det var mycket roligt, vi var på hundstranden i yngsjö, så att Bosse och Brownie också kunde få bada :)
bredvid oss var nudistbadet, haha!!
kan säga att så hade jag adrig gått! då hade jag fått vara ordentligt full ;D
det blev en mysig dag som avslutades i åhus med glass ! gottgott :)

på kvällen kom älsklingen min till mig och vi körde till hästvedamarknad!
det är alltid lika roligt att gå och kolla, efter någon timme joinade josse oss och sen bar det av hemåt. Med en plånbok handlad, röööd :D
jag gillar den!

idag är det torsdag och det innebär jobb, 11.30-18.30, jag hoppas det är roligt folk som jobbar , så att tiden går fort :)
men jag behöver ju inte tvivla, är ju Donken vi pratar om :) !!
sen är jag ledig fredag och lördag, de dagarna ska spenderas med mitt hjärta och hans underbara familj  .

Men nu måste jag gå och göra mig klar för jobb.
lägger kanske in lite bilder ikväll från havet och min nyinköpta plånbok !! :)

Kommentarer
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Mitt ex bor i Åhus och när vi var ihop så var vi mycket i Yngsjö, och badade med min hund som jag hade då. Nu har jag en annan hund och jag och mitt ex är ju inte ihop nu så det blir inge bad där för mig. Haha :D

Ha en bra dag idag!

2010-07-08 @ 10:51:08
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: sara

ha en fin dag på jobbet. :)

2010-07-08 @ 11:03:43
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0