måndag

då var det ny vecka .

helgen spenderades i tormestorp. fredagskvällen bestod av god mat, kubb och skratt med familjen carlsson.
lördagen började med sol och bad i yngsjö, sen blev det ännu en kväll hos familjen carlsson, med även torsten och lisbeth . rolig kväll!
efter en mycket varm och lkibbig natt så bar det va mot jobb på söndagen, 12.00-21.15. Kan ju säga att varmt var bara förnamnet!! usch .

nu är det måndag och jag får se vad dagen erbjuder, sen blir det jobb ikväll kl 16.00-21.45 . kommer bli ännu en varm jobbedag ..
sen är jag ledig tisdag och onsdag, det ska bli mycket skönt! :)
får väl se vad dagarna erbjuder, jag hoppas på sol och bad!!

men nu får jag väl ta tag i mig och göra något, tvätta bilen och städa den skulle behövas, så så blir det nog !
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0