kanske dags?

Ja, kanske dags att ta tag i bloggen igen ?
Vi får väl se hur länge det håller, men lite bättre uppdatering ska det allt bli!!

Igår började jag jobba igen, efter en månads sjukskrivning, kan säga att det var skönt att komma tillbaka till jobbet igen! Det är inte kul att bara gå hemma, speciellt inte när man har ett par kryckor som bästavän ..
Men nu är kryckorna lämnade och jag är tillbaka på jobbet.
Ska jobba hela helgen, idag 16-19.30 och imorgon 11.15-20.00..  Gooa pengar!

I torsdags var jag i malmö på Entre och shoppade loss med mina underbara vänner Betty och Josse!
Det bev en jääkla massa handlat, kan jag meddela!
Men det tog tid innan vi kom dit, mer säger vi inte :P
Jag handlade, 4 shorts, 5 linnen, 1 bikini, 1 klocka, 1 par jeans, 1 t-shirt och jag kan säga att jag är såå nöjd med mina köp!! :D

Min älskling är i tyskland och har varit där sen i onsdags, men imorgon kommer han hem och jag längtar!! :D ska bli så sköönt att ha honom hemma och kunna träffa honom massor!
Vi har också hunnit med att fira 20 månader, underbart ♥

nej nu får det vara slut skrivet för idag, nu måste jag ta tag i mitt rum och min tvätt som strax ska hängas ut...
Haa deet :D  !!





JAG ÄLSKAR ER ! ♥

Kommentarer
Postat av: betty

och jag älskar dig gumman:)

2010-07-04 @ 01:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0