fredag

Då är det fredag och för många helg, men för mig innebär det tre dagars arbete ..
idag 15.30-22.00
imorgon 16.00-23.30 
söndag 12.15-15.15
så söndagen kan man inte gnälla på iaf..  och sen är jag ledig måndag och tisdag nästa vecka !
då ska jag äntligen träffa min älskade vän karro :) ! det var mycket längesen om man säger som så!
och som jag saknat dig min vän!

Idag har jag varit duktig och tvättat min favorit bil doris, hon blev mycket fin. Städad och tvättad, ska vi se hur länge det håller :)
sen har jag väl inte gjort mycket mer vettigt, än att fixa mat till jobbet ikväll.
ska se om jag orkar ta ett städtag eller om det snällt får änta till imorgon :) ! vilket jag tror att det blir om jag känner mig själv rätt!

Idag åkte min älskling iväg på någon tävling, men tur för honom så ommer han hem imorgon kväll igen !
så då blir det äntligen sov och mys med älsklingen! ♥

men nej, nu ska jag stänga ner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0