fredag

oj, nu är det fredag och det är en vecka sen jag la upp ett inlägg ...
och jag skulle bli bättre på att uppdatera? haha, det höll i en vecka!
men jag får väl vara glad för de lilla jag lägger upp :) !

Jag var ju ledig måndag o tisdag denna veckan..
Söndagskvällen , jaa då blev det en tripp till Malmö, för att hämta Björn o Bella . Är väldigt stolt över att jag, Betty och Josse hittade till stationen! :) vi har ju sämst lokalsinne :P
Sen övernattade min älskade vän Betty hemma hos mig och måndagen spenderade vi förs i Höör och på kvällen hemma hos Josse.
Betty sov hos mig ännu en natt, men morgonen därpå blev det tidig uppgång, Betty skulle jobba klockan nio och tåget gick 7.20 !!
Men vi var duktiga och tog oss upp :) Sen körde jag hem och sov två timmar, för att sen ha en hel dags städning framför mig! Först städade jag hela nedanvåningen, verkligen noga! och sen dammsugade jag även där uppe . Mycket stolt över mig själv, :) Jag hann även med ett dopp i Sparren med Martin och Malin under eftermiddagen .
kvällen kom min älskling till mig och även familjen Svensson gjorde oss ett besök! Det blev allsång på skansen och fika :D
Onsdagen
blev det först jobb till kl 18, efter det tog jag mig hem till en mycket saknad Karolina Nilsson! Vi hade en mysig kväll med prat, mat och skratt :) Jocke var också med, en trevlig prick :) !
Tordagen blev också jobb, hela dagen och sen körde jag till salongen och klippte mig ! och såå skönt det är att vara av med de varma håret, nu är det kort och jag stor trivs! tack Sara! :D
Idag
är det fredag och jag ska jobba 12-20.15, sen kommer min älskling hem till mig och sover, mys! imorgon blir det jobb igen, men bara 12-16. Och sen får vi se vad kvällen erbjuder, om det blir fest eller mys med familjen ? . vila min kropp kanske ? den känns sliten. Ja vi får väl se :)
Men nej , nu ska jag se om det finns något som jag kan äta på jobbet idag och även plocka ihop mina jobbekläder.

Jag är lycklig ♥ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0