tjiiinkiiiig dag .

ja det är vad det är för mig idag ..
matchen sista tio minuter igår , ja de vill jag bara glömma!
fortfarande arg, besviken och frustrerad på mig sjölv..
men de går väl över får jag hoppas!
träning ikväll, får väl se hur den går ..
om benen lyfter mig .. knäet håller och humöret hålls upp..
många frågetecken för kvällen och jag hoppas på det bästa!!

men först ska jag på matte c i två timmar .
kan bli intressant , eller inte . men det är något som måste göras iaf!

Nej nu ska jag se om vi har något gott hemma . jag är sugen på det och försöka glömma matchen och få fram en glad emelie ...
som jag varken var igår eller har varit idag .
men de ändras väl ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0