ny design.

jag tröttnar direkt på mina utseende på bloggen .
haha!
fast ändå så tycker ja inte de är roligt att ändra! .. jag tycker det är tråkigt.
menmen.. så är det.
Går lite segt nu med uppdateringarna , men så är det när internet inte riktigt fungerar där hemma!
förhoppningsvis så gör det ju de snart!

Igår var det träning med 4 målvakter och 9 utespelare , jodå .. många. hehe!
imrogon blir det också tränign , då är det dags för beeptest , kommer gå åt skogen! :P

Idag har jag avrit hos f&f , blev köttbullar och sedan semla :D yummii!
Sen körde jag hem till älskling , som imorgon åker till finland .
Det kommer bli jobbigt och kämpigt att inte träffa dig förrän på måndag!
om ens då :/

Usch , nej inte tänka på det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0