I will miss you!

Det är måndag, första dagen på en ny vecka .
En ny vecka som jag hade hoppats på förhand att den skulle bli mycket bra!
Men frågan är : kommer jag att klara mig utan dig?
Paus?
Hur ska jag klara det ..
INGEN ANING!!
men det får väl gå .. Men vad ska pausen leda till , jaa det är frågan!
Usch, nej jag måste få bort de tankarna ur huvudet ..
Det kommer aldrig att fungera annars...

Nu sitter jag här själv, ska snart gå och göra mig klar för att åka in med Quicke till staden , en liten runda ..
Ska bli skönt att förhoppningsvis få tankarna på annat håll!
Jag hoppas det iaf!

Nej detta blev ingen positiv känsla över detta inlägget.
Så jag avslutar det nu..

Träning ikväll iaf och det gör mig glad!


Kommentarer
Postat av: betty

finns här ! <3

2010-02-08 @ 15:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0