happy!

Att ta en paus var inte riktigt min grej alltså..
Jag har verkligen fått de bekräftat: Jag klarar mig inte utan dig!
Du har verkligen fångat mitt hjärta och gjort de mycket varmt och tryggt!
Vilket jag gillar massor!

Igår kväll var det träning , det funkade väl okej ..
Men inte mer!
Knappt svettig alltså, illa illa!
Fysen som satte spår bara ..

Idag blir det till att tvätta undan all smutstvätt som jag bara slängt på mitt rum och utanför.
Och ska man till Ullared imrn för att kanske inhandla något, ja då måste de finnas plats att lägga in det i garderoben ..
Även matte c boken ska jag hålla i handen .. Ska räkna en hel del idag , det måste jag göra ..
Men Quicke kommer också komma inom en runda och då vet jag att det blir high school musical kollande ;D

Ikväll hoppas jag på ett besök av min älskling .
För sen kan vi inte ses på några dagar, tråkigt!
Menmen så är det ibland..

Nej nu ska jag gå och borsta mina tänder och göra mig lite fräschare än nu :P

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0