funny day!

Idag har det var en rolig och händelserik dag :)
Den börjades med frulle och film vid tvn , sen kom älskling och kollade med mig!
Vi kollade klart och det bestämdes att lotte skulle komma på besök!
Lotte kom och vi körde till Bjärnum för att handla mat som skulle lagas till.
Älskling lagade maten och jag och lotte satt framför datan och kollade roliga klipp och grejer!
Vi åt och sen blev det en massa skratt framför datan och existens :)
Klockan blev tre och älskling körde till jobbet.
Jag och lotte tog oss till quicke och där blev det en massa traggande ..
Sen kollade vi in quicke när hon red och sen tog vi oss hemåt..
det blev ju väldigt kallt om fötterna ;) haha!!
Sen körde lotte hem till sitt och släppte mig där hemma!
Jag kollade lite film och tog mig sen en macka och snart ska träningsväskan packas! :)
Riktigt taggad för träning, ska bli skönt och skoj!
Match i helgen och jag vill ha platsen, så då måste man till träning och kämpa massor!
Har ju bara spelat fem stycken.. tråkigt!

Nej nu ska väskan packas!
;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0