fettisdagen!

Idag är det fettis dagen och det firade jag, lotte och josse med en sallad på grafitti och efter det så blev de en morotskaka ;D haha !
Snacka om fettisdag! ;D  Jaja , så kan de bli ibland!
Tack för en rolig dag tjejer , ni är underbara!  tihii

Ikväll så kommer älskling till mig .. vi ska ta oss en runda till framor och farfar och hoppas att fettisdagen även firas där :)
hade inte suttit fel med en god semla :) haha!
Imorgon får jag ta mig ut på en rpomenad , annars kommer jag aldrig kunna spela match på kvällen .. kommer ju rulla fram för söören ;P haha!

Match imorgon , jajjamen ! FBC Engelholm står för mötet , det är på hovet 19:45 .
Fy vad jag är spelsugen och hoppas på att få spela och stå i mitt mål , som jag så mycket gillar!
Tagga tagga kommer min dag imrn att innehålla !

Nej nu ska jag se om ja kan få in bilderna från ullared , vi får väl se ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0