dags igen!

Tyckte det var dags att ta tag i det igen!
Känner att man håller så mycket inom sig om man inte bloggar ut det , haha!
Så nu börjar jag om igen .. En ny start på bloggandet!
Så får vi se hur länge det varar .. det kan vara den stora frågan , faktiskt!


Jag saknar det , verkligen jätte mycket!
Det märks kanske inte utåt , men jag saknar alla våra stunder varje dag!!
Det känns tomt i min kropp .
En del fattas !
Det är du!!
Visst jag har mycket och ska vara nöjd.
Jätte bra vänner , underbar pojkvän, innebandyn är bäst ..
Men du saknas!
Vi träffades alltid innan och nu inget alls!
Jag klarar mig inte länge till utan dig !
Men har svårt att erkänna det både för mig själv och andra!
Hjälp mig att komma tillbaka till dig , till våra tider.
Alla våra skratt och skämt , som bara vi förstår!
Snälla..
Vi måste hitta tillbaka till varandra igen!
Nu nu nu!!








Kommentarer
Postat av: BETTY

I MISS US AND OUR DAYS<3

2010-02-08 @ 08:24:06
Postat av: Emelie !!

JAG OCKSÅ! <3

2010-02-08 @ 09:55:34
URL: http://emeliieperssson.blogg.se/
Postat av: jossse !

<3

2010-02-08 @ 11:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0