9 december

torsdag och snart är det helg! :)
men blir ju tyvärr inget mys med min älskling, han ligger och är sjuk, blööö!
jag har jobbat på förskola både tisdag och onsdag, i emmaljunga. igår jobbade jag även ett minipass på donken. har jag sagt det tidigare? jag hatar små pass!!!

idag blir det en röjning i min garderob hade jag tänkt mig, vi får väl se om det blir så.. ibland tänker man att idag ska jag göra massor och det slutar med att man inte gör något vettigt alls!
jag ska jobba tre timmar på donken idag också, 16-19.. sen ikväll vet jag inte vad som händer, vet inte om jag orkar ta mig till qpoolen och kolla fotboll eller om jag ska ta mi hem och kolla in robinson och hellenius hörna. var ju ett tag sen jag hade en ledig torsdags kväll, träningen ikväll är ju inställd.
jag hade troligen inte kunnat träna i vilket fall :/
vi får väl se vad som händer ikväll :)

idag är en dag då jag saknar mycket och tankar åker runt i huvudet, runt runt runt ..
jag saknar mina vänner och framför allt min älskling. vi har träffats mycket lite i december månad och det gillar jag inte alls!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0